imaginepr.pl

iLab

Dowiedz się, co mówi o Tobie sieć. Określ swoją grupę docelową. Zabezpiecz się przed sytuacjami kryzysowymi w internecie.

Dzięki prowadzeniu monitoringu obecności marki w sieci możliwe jest badanie zachowań konsumenckich. W efekcie poznajemy opinie internautów, wiemy w jaki sposób dana marka postrzegana jest na tle konkurencji, lokalizujemy grupy docelowe. Dodatkowo monitoring chroni firmę przed sytuacjami kryzysowymi.

Monitorowanie mediów | Strategia marki
Co robimy?
  • Analizujemy wizerunek firmy lub produktu w sieci
  • Przeprowadzamy audyt postrzegania marki (również na tle konkurencji)
  • Sprawdzamy znajomość produktów przez internautów
  • Badamy zauważalność kampanii oraz zrozumienie komunikatów marketingowych
  • Określamy i analizujemy grupy docelowe
  • Realizujemy audyty oraz optymalizacje serwisów internetowych
  • Przygotowujemy i wdrażamy strategie działań PR