imaginepr.pl

Siemens Fresh Look - case study

Co zrodzi się z połączenia niszowego produktu, magazynu o modzie i zaangażowania tysięcy internautów? Niesamowita kampania, której przewodniczyła modelka światowej klasy oraz marka, również o międzynarodowym prestiżu, Siemens AGD.

Wysublimowany styl idealnie podkreśla zaawansowaną technologię, jaka kryje się w urządzeniach AGD marki Siemens. Niestandardowe rozwiązania są kluczem do wyznaczania nowych trendów i bycia inspiratorem. Właśnie takie podejście było punktem wyjściowym dla poszukiwania grupy docelowej oraz pomysłu na kampanię promującą suszarki marki Siemens.


Kampanię zrealizowaliśmy wraz z agencją interakywną Insignia. Imagine PR odpowiadało m.in. za działania w social mediach oraz stworzenie redakcji pierwszego w Polsce społecznościowego magazynu o modzie.


 

Zobacz reportaż: Zakupy z Karoliną Malinowską


Case study (English):