imaginepr.pl

Firma na Facebooku

Facebook jest obecnie obok strony internetowej jednym z podstawowych narzędzi wizerunkowych. Facebook stanowi platformę komunikacyjną pomiędzy marką lub firmą a jej fanami (potencjalnymi lub obecnymi użytkownikami). Serwis społecznościowy, jakim jest Facebook, oferuje firmom specjalne strony, tzw. fan pages (często zwane także like pages), na których w ramach publikowanych treści mogą pojawiać się zdjęcia, filmy (własne lub streamowane z serwisów video), a także opisy produktów i usług.

Profesjonalnie stworzone strony na Facebooku zawierają tzw. landing page, czyli stronę powitalną. Facebook umożliwia dialog - użytkownicy mają możliwość polubienia, skomentowania lub udostępnienia innym, treści zawartych na fan page firmy. Dzięki Facebookowi, firmy mogą także przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjne, konkursy i inne działania, mające na celu wzmocnienie relacji lub wizerunku.

Facebook dla firm coraz częściej staje się głównym kanałem komunikacji w social mediach. Standardem jest także połączenie strony-wizytówki firmy z serwisem. Tak, by klient miał możliwość kompleksowego kontaktu z marką.